יום שני, 17 באוגוסט 2015

מי מפחד מפשטידה?



אני!

עד השבוע היה לי פחד נוראי מפניהן!
אולי כי כל פשטידה שראיתי הייתה רטובה כזאת, כאילו מלאה ביצים ולא אפויה כמו שצריך.
לא הסכמתי לטעום אף פשטידה מאף אחד. 
כשהיו תולים את רשימת האוכל למסיבות בגן הייתי רצה מהר להירשם ראשונה,שרק לא אגיע אחרונה ואצטרך להביא פשטידה.
בגנים, כשביקשו להביא ליומולדת עוגה, ירקות ופשטידה ,הייתי מכינה מאפינס פיצה ואומרת שלא שמתי לב שהיה כתוב להביא פשטידה.
השבוע החלטתי להתמודד עם הפשטידה!
זה או אני או היא! ואני שמחה להודיע לכם שניצחתי!


מדובר על מתכון מאולתר וממש פשוט, כזה שהכנתי עם תינוקת על הידיים (הבטחתי לכם מתכונים כאלו- לא?!), כזה שיצא ממש טעים והכי חשוב- לא רטוב!

חומרים:

קופסאת קוטג'
10 כדורוני מוצרלה (לא חובה)
שתי פרוסות גבינה צהובה 9% של תנובה חתוכות לקוביות 
חצי קופסת צפתית 5% תנובה
שלוש ביצים טרופות
שלוש כפות גדושות שיבולת שועל להכנה מהירה
שלוש כפות קמח תופח
חצי חבילת לקט נורמדי שבושלה במים רותחים למשך כמה דקות
מלח ופלפל לפי הטעם

מפשילים שרוולים:

מחזיקים את התינוקת ביד הפחות חזקה שלכם (אצלי זו יד שמאל למי שמתעניין)
ביד השנייה מעבירים את כל החומרים לקערה גדולה ומערבבים.
מעבירים לתבנית פיירקס משומנת קלות (אני הכנתי בתבנית פיירקס גדולה במיוחד אז הפשטידה לא יצאה גבוהה במיוחד אבל ככה גם יכולתי להיות בטוחה שהיא לא תצא רטובה).
מכניסים לתנור שחומם מראש ל180 מעלות עד שפני הפשטידה משחימים.

עוד טיפ טיפה וסיימנו:

* טיפ עיצובי - לאחר שהוצאתי את הפשטידה מהתנור פיזרתי מעליה תלתלי פרמזן - מרשים ועושה חשק להמשיך ולזלול.
* חתיכת פשטידה, הרבה סלט ירקות טעים ויש אחלה ארוחת ערב.


לסיום,
מי יכול לנחש כמה פעמים נכתבה המילה "פשטידה" בפוסט הזה??
בין המנחשים נכונה תוגרל חתיכת פשטידה!

2 comments: