יום רביעי, 5 באוגוסט 2015

גלידוניות קליק שמכינים בצ'יק

גלידניות וניל - קליק!
לכבוד הקיץ שהגיע הכנתי גלידוניות.
אומנם אני עוד לא מזיעה אבל כתבתי פוסט.
על תשוקתי אל הגלידה ששמה קץ לקור.
עם קליק וגם עם סוכריות ת'קיץ נעבור..

אלה היו 4 שורות של יכולת החריזה שלי (פעם הייתי טובה בזה,בחיי! תשאלו את אחותי)
אין ספק שדני סנדרסון יותר טוב בזה ממני:

"לכבוד הקיץ שהגיע כתבתי שיר. 
אמנם אני עוד לא מזיע, אבל איני מסתיר 
את תשוקתי אל העונה ששמה קץ לקור. 
ולכבודה עם עפרון כתבתי שיר מזמור: "

פשוט להקליק ולזמזמם..

אבל השאלה היא האם הוא יותר טוב בהכנת גלידניות?!?


האמת ,יש מצב. ואחרי הפוסט הזה אין לי ספק שכן.. אז דני - אם במקרה אתה קורא את הפוסט הזה, דע לך שאתה יותר ממוזמן אליי לסדנת גלידות מטריפה שתקרר לך את הקיץ!

ונעבור למתכון!


גלידניות קליק שמכינים בצ'יק

זוכרים את הצ'אנקי מאנקי המפורסם שלי?
אז הבסיס לגלידה הוא אותו בסיס אבל שיטת ההקפאה ועיצוב הגלידה עושים את כל ההבדל.

הכלים שנצטרך:
תבנית סיליקון עם שקעים
מקלות ארטיק

התוספות שבחרתי הפעם:
סוכריות צבעוניות
קליק עוגיות קצוץ

הנה שוב בקצרה המתכון לגלידה:
400 גרם חלב מרוכז - פחית קנויה או בייתי לא משנה- העיקר שיהיו 400 גרם מהמתוק המשגע הזה..
500 מ"ל שמנת מתוקה
קמצוץ מלח


מערבבים יחד חלב מרוכז וקמצוץ מלח ומוסיפים שברי קליק עוגיות.
מקציפים את השמנת המתוקה לקצפת רכה.
מקפלים את שתי התערובות.

שמים סוכריות צבעוניות בכל שקע ושקע (תרפיה שכזאת...)


ממלאים בתערובת הגלידה המעולה שלנו ממש עד הסוף ותוקעים את מקלות הארטיק באמצע כל שקע.



גם המשטח הצבעוני המשגע הזה הגיע מצורהלה!

מבט מלמעלה
לאחר לילה במקפיא,מחלצים מהשקעים ויוצאים לזלול בגינה.

אפשר כמובן לצפות בשוקולד, ואז זה יראה ככה:


כאן ציפיתי בשוקולד חלב מומס שהוספתי לו כפית שמן קוקוס ושבבי קוקוס קלויים.



יאמי!!

אשמח לשמוע אילו תוספות מדליקות אתם הייתם מוסיפים לגלידוניות שלכם! 

* שימו לב!  שימו לב!
נפתח דף חדש בבלוג במיוחד לתמונות שלכם..כי בא לי לפרגן לקוראים המתוקים שלי:) 
אז כל תגובה שתעלה עם תמונה בדף הפייסבוק של "מנ(ו)סה במטבח" תתווסף לאלבום התמונות בדף הפייסבוק עם קרדיט לאופה המוכשר כמובן.


4 תגובות:

  1. אם אני רוצה את זה בלי חלב יש לך מתכון בשבילי?

    השבמחק
  2. היי בת-אל,
    מה הכוונה ללא חלב? הרי יש חל ב גם בחלב המרוכז וגם בשמנת המתוקה.
    אם את מעוניינת להכין גלידה פרווה יש כמה אפשרויות:
    1. ניתן להכין חלב מרוכז מחלב סויה ואת השמנת המתוקה להחליף לשמנת מצחית
    2. ניתן להכין גלידה פרווה מבוססת על בננות קפואות. ריסוק הבננות לאחר הקפאה נותן מרקם מעולה של גלידה ואם מוסיפים את התוספות הכייפות אפשר לגמרי לטשטש את טעם הבננות ולקבל גלידה פרווה שהיא גם טבעונית, גם בריאה ובהחלט טעימה.
    אפרסם מתכון לגלידה כזו בהקדם אם תרצי.

    השבמחק
  3. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!
      את התבנית המדליקה ניתן להשיג בכל חנות שמתמחה במוצרי אפייה.
      ניתן כמובן להשתמש בכל תבנית סיליקון שהיא ועל מנת.לקבל את.הצורה הכייפית הזו אפשר גם להקפיא את הגלידה בכוסיות חד פעמיות.קטנות שניתן להשיג בכל חנות חד פעמית. 😃

      מחק