יום רביעי, 4 במאי 2016

טראפלס שוקולד ובירה

טראפלס שוקולד ובירה

אוהבים שוקולד?
אוהבים בירה?
יופי! המתכון הבא הוא בדיוק בשבילכם!

כבר הרבה זמן שאני חושבת להכין קינוח עם בירה.
כבר הרבה זמן שאני חוששת להכין קינוח עם בירה.

איך יודעים איזו בירה תתאים? איזה חומר גלם נוסף יתאים לשילוב המושלם?

החלטתי - הפעם אני לא מסתכנת!
אני הולכת על שילוב של בירה ושקולד!

 ועכשיו- איזה שוקולד לבחור?
לבן? לא בא בחשבון
חלב? אולי. מתלבטת
מריר? נראה לי הכי מתאים
אבל רגע - מה עם הבירה? איזו בירה אני אבחר?
החלטתי ללכת על :ויינשטפן

Weihenstephan vitus

זוהי בירת חיטה חזקה (7.7% אלכוהול) שלא מפסיקה לזכות בתחרויות בירה באירופה ואצלנו היא זכתה בתואר הנכסף "מוצר השנה"
יש לה טעמים חזקים של משמשים מיובשים, ציפורן ובננה והיא מעט מתקתקה.
מתאימה בול לתוכנית שלי!

מה אני אגיד לכם... הייתה הצלחה מטורפת עם הטראפלס האלה.
לטועמים שאוהבים בירה- סיפרתי על מרכיבי הטראפלס והפידבקים היו מעולים.
לטועמים שלא מתחברים כלל לבירה או לאלכוהול לא גיליתי את הסוד והתגלתה הפתעה! ההתלהבות הייתה גדולה מאוד והדרישה לטעימה נוספת לא איחרה לבוא.


אני את שלי עשיתי. עכשיו תורכם :)

טראפלס שוקולד ובירה / "מנ(ו)סה במטבח"


רכיבים (30-40 טראפלס):

220 גרם שוקולד מריר
20 גרם שוקולד חלב
60 גרם שמנת מתוקה
60 גרם בירה

מפשילים שרוולים:

1. מביאים שמנת מתוקה לרתיחה.
2. מסירים מהאש, מוסיפים את שני סוגי השוקולד ומערבבים היטב עד שכל השוקולד נמס.
3. מוסיפים בירה ומערבבים.
4. מקררים במקררלמשך 4 שעות לפחות, עד שהתערובת מתקשה.
5.  יוצרים כדורים בעזרת שתי כפיות.
6. מאחסנים במקרר או במקפיא. עדיף להגיש בטמפרטורת החדר.

עוד טיפ טיפה וסיימנו:

* נהוג לגלגל טראפלס בקקאו. אני ויתרתי כדי לא לקבל מרירות חזקה יותר מדי.
* ניתן להעביר את התערובת לכלי מלבני ולאחר הקירור פשוט לחתוך לקוביות קטנות ולזלול ככה. יוצא אותו הטעם- מבטיחה!
* מומלץ ביותר להגיש את הטראפלס עם בייגלה וזיתים ליד, בשביל האוירה! הבירה כבר בפנים :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה